РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДАГОГАМ У РОБОТІ З
ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
1. Учитель не повинен повсякчас
розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні
успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми.
2. Учителеві не варто приділяти багато
уваги навчанню з елементами змагання. Обдарована дитина буде частіше від інших
переможцем, що може викликати неприязнь до неї.
3. Учитель не повинен робити з
обдарованої дитини "вундеркінда”. Недоречне випинання винятковості
породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів, однокласників. Інша
крайність – зловмисне прилюдне приниження унікальних можливостей і навіть
сарказм з боку вчителя – звичайно, недопустимі.
4. Учителеві треба пам’ятати, що
в більшості випадків обдаровані діти погано сприймають суворо регламентовані
заняття, що повторюються.